„Gość Niedzielny” pierwszy
19 sierpnia 2011 | 13:09 | mdr / ju. Ⓒ Ⓟ
Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” w pierwszym półroczu roku 2011 wyniosła 145 340 egzemplarzy. Plasuje to „Gościa” na pierwszym miejscu wśród tygodników opinii w Polsce.
W porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 0,6 proc.
Drugą pozycję zajęła „Polityka” z liczbą 134 908 egz. (spadek o 5,5% proc.), zaś na trzecim miejscu znalazł się sprzedawany od lutego br. tygodnik „Uważam Rze”, osiągając w ciągu 5 miesięcy średnie rozpowszechnianie płatne – 129 594 egz.
Dalsze miejsca przypadły tygodnikom „Wprost” oraz „Newsweek Polska”, które zanotowały sprzedaż odpowiednio 113 691 egz. ( wzrost o 30,2 proc.) i 110 284 egz (spadek o 6,6 proc.).
Jednocześnie największy wzrost sprzedaży zanotowała „Gazeta Polska” – 74 499 egzemplarzy sprzedanych w pierwszych sześciu miesiącach tego roku to o 101,6 proc. więcej niż w 2010 r.
Zarówno „Przewodnik Katolicki” jak i „Tygodnik Powszechny” odnotowały niewielkie spadki sprzedaży (odpowiednio o 1,7 proc. i 2,8 proc.).
Tygodnik „Niedziela” nie należy do ZKDP i nie udostępnia swoich danych sprzedażowych. mdr / Katowice
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.