Drukuj Powrót do artykułu

Akcja społeczna „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje”

03 sierpnia 2005 | 12:37 | //mr Ⓒ Ⓟ

„Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje” to hasło akcji społecznej, której jednym z głównych partnerów jest PKN ORLEN S.A. Celem kampanii jest przekonanie wszystkich zmotoryzowanych do rozważnej, zgodnej z przepisami kodeksu drogowego jazdy samochodem oraz do kulturalnego zachowania się w stosunku do innych uczestników ruchu.
Aby bliżej zapoznać się ze szczegółami całego przedsięwzięcia, należy odwiedzić stronę internetową ||www.kierowcabezpieczny.pl|| Dostępny jest tam test, który umożliwia każdemu, kto zechce go rozwiązać, zapoznanie się z jego profilem psychologicznym jako kierowcy. Choć jest to tylko zabawa, to jednak jej wyniki pokazują skłonności do niebezpiecznych zachowań na drodze. Każdy uczestnik psychozabawy będzie mógł także otrzymać specjalną naklejkę – „Tarczę Bezpiecznego Kierowcy”. Umieszczenie jej na samochodzie ma za zadanie symbolizować rozważną i odpowiedzialną postawę osoby zmotoryzowanej oraz przypominać jej o właściwym i bezpiecznym zachowaniu wobec innych uczestników ruchu.
W akcję „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje” zaangażował się Kościół katolicki oraz PKN ORLEN S.A. Kampanię wspiera także krajowy duszpasterz kierowców ks. Marian Midura, który zachęca wszystkich uczestników ruchu drogowego, aby pamiętali oni zawsze o swoim patronie – św. Krzysztofie.
Rozwagę za kierownicą oraz kulturalne zachowanie na drodze zaleca także swoim pracownikom, klientom i partnerom biznesowym PKN ORLEN S.A. Angażowanie się w rozwiązywanie istotnych problemów społecznych jest bowiem na stałe wpisane w strategię przedsiębiorstwa.
– ORLEN jako firma pośrednio działająca w branży motoryzacyjnej i odpowiedzialna społecznie, w swoich działaniach systematycznie wspiera akcje służące poprawie stanu bezpieczeństwa na polskich drogach. Chcemy i dbamy o to, by nasi klienci mogli spokojnie i bezpiecznie podróżować, a wakacje to czas szczególny, kiedy naprawdę nie warto się śpieszyć i niepotrzebnie ryzykować – stwierdził Dawid Piekarz – Rzecznik Prasowy PKN ORLEN S.A.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.