Dwumiesięcznik „meLADY” z dodatkiem dla mężczyzn „meLORD”
02 października 2015 | 14:46 | rk Ⓒ Ⓟ
Dodatek dla mężczyzn „meLORD”, rozmowa o odnajdowaniu swojej życiowej drogi i zmienianiu otaczającego świata z ks. Jackiem Stryczkiem, a także felieton Natalii Niemen – znalazły się we wrześniowo-październikowym numerze dwumiesięcznika „meLADY”. Ukazała się kolejna edycja pisma, które jest nowością na polskim rynku prasowym.
Mottem przewodnim kolejnego numeru magazynu meLADY są słowa amerykańskiej aktorki Meg Meeker: „Znajdź swoją pasję. Zrozum ją – nawet jeśli w danej chwili nie możesz jeszcze pozwolić sobie na jej pełną ekspresję. Przede wszystkim ją znajdź. Zbuduj na niej swoje marzenia, a gdy nadejdzie odpowiedni czas, daj im dojrzeć.”
W najnowszym, numerze znalazł się m.in. wywiad z założycielem „Szlachetnej Paczki”. Ks. Jacek Stryczek opowiada o odnajdowaniu swojej życiowej drogi i zmienianiu otaczającego nas świata. Słynący z nieszablonowych kazań duszpasterz środowisk biznesu, autor książki „Pieniądze w świetle Ewangelii. Nowa opowieść o biedzie i zarabianiu” podkreśla, że tylko działanie z sensem, dążenie do celu jest w stanie uczynić człowieka naprawdę szczęśliwym. Przyznaje, że nie cierpi „narzekaczy” i koleguje się jedynie z indywidualnościami, czyli ludźmi, którzy wpływają na bieg życia świata. „Albo pomagam ludziom takimi się stać. W moim środowisku nikt nie narzeka” – dodaje.
We wrześniowo-październikowym wydaniu „meLADY” także: rozmowa z Mają Tyborską, którą podążanie za swoimi marzeniami zaprowadziło, aż do Buenos Aires, a także felieton Natalii Niemen, o tym, kto ma większy wpływ na rozwój dzieci – szkoła czy rodzice.
Numer przynosi także dodatek dla mężczyzn „meLORD”. W nim m.in. rozmowa z dziennikarzem Krzysztofem Ziemcem – o wierze i duchowych wartościach, którymi kieruje się w życiu rodzinnym i pracy dziennikarza.
Jak wyjaśnia Ewelina Heine, „meLADY” to luksusowy magazyn dla kobiet z wartościami. „Pokazujemy, że można być kobietą sukcesu, kobietą z klasą, ceniącą równocześnie wartości i dbającą o swoje wnętrze” – dodaje.
Pismo „meLADY” pojawiło się w sprzedaży w marcu br. Ukazuje się co dwa miesiące, nakładem wydawnictwa Bernardinum z Pelplina, w liczbie 30 tysięcy egzemplarzy.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.


