Drukuj Powrót do artykułu

Dwumiesięcznik „meLADY” z dodatkiem dla mężczyzn „meLORD”

02 października 2015 | 14:46 | rk Ⓒ Ⓟ

Dodatek dla mężczyzn „meLORD”, rozmowa o odnajdowaniu swojej życiowej drogi i zmienianiu otaczającego świata z ks. Jackiem Stryczkiem, a także felieton Natalii Niemen – znalazły się we wrześniowo-październikowym numerze dwumiesięcznika „meLADY”. Ukazała się kolejna edycja pisma, które jest nowością na polskim rynku prasowym.

Mottem przewodnim kolejnego numeru magazynu meLADY są słowa amerykańskiej aktorki Meg Meeker: „Znajdź swoją pasję. Zrozum ją – nawet jeśli w danej chwili nie możesz jeszcze pozwolić sobie na jej pełną ekspresję. Przede wszystkim ją znajdź. Zbuduj na niej swoje marzenia, a gdy nadejdzie odpowiedni czas, daj im dojrzeć.”

W najnowszym, numerze znalazł się m.in. wywiad z założycielem „Szlachetnej Paczki”. Ks. Jacek Stryczek opowiada o odnajdowaniu swojej życiowej drogi i zmienianiu otaczającego nas świata. Słynący z nieszablonowych kazań duszpasterz środowisk biznesu, autor książki „Pieniądze w świetle Ewangelii. Nowa opowieść o biedzie i zarabianiu” podkreśla, że tylko działanie z sensem, dążenie do celu jest w stanie uczynić człowieka naprawdę szczęśliwym. Przyznaje, że nie cierpi „narzekaczy” i koleguje się jedynie z indywidualnościami, czyli ludźmi, którzy wpływają na bieg życia świata. „Albo pomagam ludziom takimi się stać. W moim środowisku nikt nie narzeka” – dodaje.

We wrześniowo-październikowym wydaniu „meLADY” także: rozmowa z Mają Tyborską, którą podążanie za swoimi marzeniami zaprowadziło, aż do Buenos Aires, a także felieton Natalii Niemen, o tym, kto ma większy wpływ na rozwój dzieci – szkoła czy rodzice.

Numer przynosi także dodatek dla mężczyzn „meLORD”. W nim m.in. rozmowa z dziennikarzem Krzysztofem Ziemcem – o wierze i duchowych wartościach, którymi kieruje się w życiu rodzinnym i pracy dziennikarza.

Jak wyjaśnia Ewelina Heine, „meLADY” to luksusowy magazyn dla kobiet z wartościami. „Pokazujemy, że można być kobietą sukcesu, kobietą z klasą, ceniącą równocześnie wartości i dbającą o swoje wnętrze” – dodaje.

Pismo „meLADY” pojawiło się w sprzedaży w marcu br. Ukazuje się co dwa miesiące, nakładem wydawnictwa Bernardinum z Pelplina, w liczbie 30 tysięcy egzemplarzy.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.