E-mail przeciwko promowaniu antykoncepcji
19 marca 2003 | 15:28 | im //mr Ⓒ Ⓟ
Stowarzyszenie Liga Małżeństwo Małżeństwu apeluje do rodziców o wysyłanie maili z protestami przeciwko promowaniu antykoncepcji wśród uczniów.
To reakcja na inicjatywę jednej z firm, produkującej środki antykoncepcyjne, która organizuje dwudniową imprezę z okazji dnia wagarowicza pod hasłem „Seks na 6!”. Podczas pikniku, który odbędzie się 21 i 22 marca w Warszawie uczniowie otrzymają materiały reklamujące i promujące antykoncepcję.
Organizatorzy imprezy z okazji dnia wagarowicza zapewniają uczniom szereg bezpłatnych atrakcji: koncerty, wyżywienie, darmowy dojazd na miejsce i powrót specjalnymi autokarami. Jednocześnie rozdawać będą materiały promujące stosowanie środków antykoncepcyjnych pod hasłem „Seks na 6!”.
W ulotkach zapraszających uczniów na imprezę organizatorzy piszą, że akcja ma na celu „wspieranie rodziców i szkół w przygotowaniu młodzieży do dorosłego, rozsądnie planowanego życia”.
„W rzeczywistości cała akcja ma na celu skłonienie naszych dzieci, aby jak najwcześniej zostały klientami owej firmy i przyspieszyły inicjację seksualną” – twierdzą członkowie Stowarzyszenia Liga Małżeństwo Małżeństwu.
Na stronie internetowej Ligi: |www.lmm.pl| zamieszczono apel do rodziców, by zwrócili szczególną uwagę na to, dokąd wybierają się ich dzieci 21 i 22 marca. Stowarzyszenie prosi też o wysyłanie e-maili protestacyjnych do organizatorów imprezy, do rzecznika praw dziecka, a także e-maile do biskupa Stanisława Stefanka przewodniczącego Rady Episkopatu ds. rodziny zawiadamiające o proteście i z prośbą o jego wsparcie.
Członkowie LMM mają nadzieję, że w ten sposób uda się powstrzymać organizowanie podobnych imprez reklamujących antykoncepcję wśród młodzieży w przyszłości.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.