Drukuj Powrót do artykułu

Fundacja Taty i Mamy zachęca do wspierania kampanii przeciwko rosnącej liczbie rozwodów

08 marca 2011 | 19:12 | rm Ⓒ Ⓟ

Ponad 53 tys. złotych udało się dotychczas zebrać Fundacji Taty i Mamy na kampanię przeciwdziałania zjawisku rosnącej liczby rozwodów w Polsce. Na realizację zadania potrzeba cztery razy więcej. W Polsce każdego roku blisko 60 tys. dzieci przeżywa rozwód rodziców.

– Dziękujemy wszystkim, którzy tak hojnie zdecydowali się wesprzeć nasze plany. Zebrana kwota pozwoliła zlecić realizację serii badań społecznych, przygotowanie raportu o skali i skutkach zjawiska rozwodów w Polsce oraz przygotować wstępne założenia do produkcji klipów reklamowych, które będziemy chcieli wykorzystać w kampanii – informują przedstawiciele fundacji. Badania opinii publicznej pokazują, że 81 proc. dorosłych Polaków postrzega to zjawisko jako bardzo poważny problem społeczny.

Fundacja zachęca do wpłat na konto: 40 2490 0005 0000 4520 3441 2862 oraz do wpłat z zagranicy: SWIFT/BIC: ALBPPLPW, IBAN: PL40249000050000452034412862.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.