„Gość Niedzielny” liderem wśród tygodników
23 sierpnia 2010 | 17:21 | mk/ms Ⓒ Ⓟ
W I półroczu 2010 roku „Gość Niedzielny” został najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w Polsce – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Rozpowszechnianie płatne razem „Gościa” wyniosło ponad 144 tys. egz., co daje 5,5 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do I półrocza 2009 roku.
Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”. Jej rozpowszechnianie płatne razem w I półroczu wyniosło ponad 142 tys. egz., o 1,7 proc. mniej niż w I półroczu roku 2009.
Trzecie miejsce zajął „Newsweek Polska”, który rozszedł się w ilości ponad 117 tys. egz., notując wzrost sprzedaży o 9,7 proc.
Na czwartej pozycji uplasował się „Wprost”, którego rozpowszechnianie płatne razem zmniejszyło się o ponad 15 proc., w stosunku do I półrocza roku ubiegłego.
„Przewodnik Katolicki” sprzedał się w ilości 29 278 egz., notując tym samym ponad 3-procentowy wzrost w stosunku do I półrocza 2009 r.
„Tygodnik Powszechny”, którego rozpowszechnianie płatne razem od stycznia do czerwca wyniosło średnio 23 195 egz., odnotował wzrosł sprzedaży o 5,9 proc.
Tygodnik „Niedziela” nie znalazł się w zestawieniu, ponieważ nie jest członkiem ZKDP i nie udostępnia danych sprzedażowych.
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.