Drukuj Powrót do artykułu

Koncesja dla „TV Trwam” za 2-3 miesiące

09 grudnia 2002 | 17:17 | jw //ad Ⓒ Ⓟ

Jeszcze 2-3 miesiące potrwa zapewne rozpoczęta 9 grudnia procedura koncesyjna telewizji związanej z Radiem Maryja – powiedziała KAI rzeczniczka przewodniczącego KRRiT.

W poniedziałek 9 grudnia poszczególne departamenty KRRiTV (programowy, prawny, reklamy i techniki) rozpoczęły już analizę dokumentów, które złożył 6 grudnia o. Rydzyk i kilku jego współpracowników.
– Wniosek złożyła fundacja Lux Veritatis, czyli podmiot gospodarczy, więc musimy dokładnie sprawdzić źródła finansowania – powiedziała rzeczniczka przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Joanna Stempień-Rogalińska.
Największą część programu będą stanowiły audycje o charakterze edukacyjno-poradnikowym. Na drugim miejscu znalazły się programy religijne, na trzecim – publicystyka, a na następnych informacja oraz filmy fabularne i dokumentalne. „Trwam” zamierza nadawać także reklamy. Analiza dokumentów potrwa zapewne 2-3 miesiące – przypuszcza rzeczniczka przewodniczącego KRRiT.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.