Drukuj Powrót do artykułu

Milion sympatyków ŚDM?

04 lipca 2011 | 10:57 | pb / ju. Ⓒ Ⓟ

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem XXVI Światowego Dnia Młodzieży w Madrycie, jego organizatorzy rozpoczęli kampanię na rzecz zebrania miliona sympatyków na portalach społecznościowych na całym świecie.

Chodzi o to, by jak najwięcej ludzi wiedziało o ŚDM, bez względu na to, w jakim mieście się odbywa.

Aby tak się stało, każdy uczestnik ŚDM powinien stać się jego ambasadorem wśród swoich przyjaciół. ŚDM jest bowiem przede wszystkim świętem młodych, na które zapraszają oni swych rówieśników. Jest świętem wiary, na które wszyscy są zaproszeni. – Od nas zależy, by nikt nie przegapił tego święta – głosi spot reklamowy kampanii madryckiego Dnia.

ŚDM jest obecny od 2009 r. na Facebooku (w 21 językach), YouTube, Twitterze, Flickerze i Tuenti. Liczba jego sympatyków wzrasta. Obecnie jest ich już ponad 300 tys. z 82 państw.

Już ponad milion razy internauci wyświetlili filmy z kanału ŚDM na YouTube.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.