Drukuj Powrót do artykułu

Na czym polega pozycjonowanie strony one page? Poznaj 5 najważniejszych elementów

23 lutego 2022 | 13:32 | Artykuł sponsorowany Ⓒ Ⓟ

Sample

One page jest strona internetową, która nie posiada zbyt wielu podstron. Witryna zbudowana z jednej karty zyskuje na popularności. Stanowi wspaniałą alternatywę dla biznesów, nieprowadzących typowego e-sklepu, ale też nie stricte witryn blogowych. Na one page użytkownik poszukując wpisów, klika w spis treści, a następnie zostaje przekierowany na konkretną platformę, gdzie znajdują się interesujące go informacje. Dlaczego strona główna z połączonymi podstronami robi aktualnie potężną furorę? Jak pozycjonować tego typu witrynę? Przejdź do naszego bloga i dowiedz się więcej o portalach one page!

Najważniejsze elementy w pozycjonowaniu strony typu one page. Przekonaj się sam!

1)  Zmieniające się adresy to pierwszy czynnik charakterystyczny dla pozycjonowania one page. Podstrony na zwykłych witrynach internetowych umożliwiają robotom Google poruszanie się po strukturze i pomagają im w indeksowaniu. Natomiast one page składa się wyłącznie z jednej podstrony, która wydzielona jest blokami – tak też powstaje struktura takiego portalu. Jednak żeby witryna nadal była odpowiednio wyświetlana, to każdy segment (blok) musi mieć osobny adres URL.

2) Kolejny krok pozycjonowania one page przypomina tradycyjny proces. Dobór fraz kluczowych to istota SEO. Należy pamiętać, że nie może być ich ani za mało, ani za dużo. Optymalna ilość wyrazów pozwoli robotom Google kompleksowo zadziałać w rankingu pozycji. Przed określeniem haseł, warto sprawdzić, za pomocą odpowiednich narzędzi Google, jakie słowa są najczęściej wpisywane przez internautów do okienka wyszukiwania.

3) Nagłówki to następny puzzel pozycjonowania. Każda podstrona w one page może mieć osobne h1. Chyba, że nie jest podzielona to wtedy musi pozostać jeden taki nagłówek na cała stronę. Warto również korzystać z pozostałych tytułów h2-h6 i zadbać o to żeby właśnie tam pojawiały się słowa kluczowe.

4) Treść jest najważniejszym elementem pozycjonowania one page. Taka strona na ogół posiada niewiele miejsca, a dodatkowo dużą jej przestrzeń zajmują same grafiki. Jednak, coraz częściej można zauważyć, że tego typu portale ulegają rozrośnięciu. Dla wielu osób taka opcja jest o wiele wygodniejsza. Scrollowaną treść łatwiej i wygodniej się czyta. Komfort w trakcie przeglądania oferty wpływa na kolejne kliknięcia w Twoja witrynę.

5) Czas ładowania witryny jest również istotną częścią pozycjonowania. Powinien on być w miarę możliwości jak najkrótszy. Najbardziej opłacalne byłoby uzyskanie na portalu wagi mniejszej niż 2MB. Kompleksowe pozycjonowanie strony one page wymaga staranności i cierpliwości. Postępowanie zgodne z zasadami przyniesie zadowalające efekty. Pamiętaj, że powyższe czynniki są tylko nielicznymi, które wpływają na pozycjonowanie i optymalizację. Zadbaj o swoją stronę już dziś, rozpoczynając metamorfozę swojej działalności!

Reklama Google Ads / AdWords dla firm to idealne rozwiązanie
Oprócz pozycjonowania skuteczną formą reklamy jest kampania Google Ads. Sekret udanej kampanii Google Ads tkwi w budżecie. Jedną z największych zalet promowania własnego przedsiębiorstwa poprzez płatny kanał Google jest możliwość pełnej kontroli wydatków. Wzorowa kampania Google Ads powinna charakteryzować się efektywnością w relatywnie szybkim osiąganiu założeń biznesowych. Trzeba pamiętać że profesjonalna kampania Google Ads i konwersje powinny iść ze sobą w parze!  Najlepiej powierzyć swoje kampanie reklamowe AdWords doświadczonemu Partnerowi Google. Prowadzenie kampanii Google AdWords przez certyfikowanych specjalistów, będzie dla firmy swego rodzaju oszczędnością.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.