Drukuj Powrót do artykułu

Rusza kampania prorodzinna „Rodzina – jak, to, jest?”

01 października 2022 | 14:01 | dziar | Kielce Ⓒ Ⓟ

Sample Fot, Pixabay

Stowarzyszenie Sztuka Łączenia uruchomiło nową kampanię „Rodzina – jak, to, jest?”, której celem jest m.in. pokazanie możliwości łączenia życia rodzinnego z rozwojem osobistym i karierą zawodową.

Projekt jest podzielony na trzy segmenty: „Rodzina jak”, „Rodzina to”, „Rodzina jest”. Na pierwszy z nich składa się dziesięć podcastów opowiadających o realiach bycia w stałych związkach, które tłumaczy lekarz psychiatra i terapeuta rodzin prof. Bogdan de Barbaro.

Drugi segment obejmuje casting dla narzeczonych, par, rodzin i młodych małżeństw z województwa świętokrzyskiego, które wezmą udział w sesji zdjęciowej ukazującej rodzinę w różnych sytuacjach.

Trzecią część projektu stanowią spoty uświadamiające, że bycie rodzicem nie musi kolidować z osobistymi ambicjami i planami zawodowymi. Będą one kierowane np. do studentów.

Podcasty utworzone w ramach projektu mają zostać opublikowane do połowy października na social mediach Stowarzyszenia Sztuka Łączenia oraz stronie internetowej www.sztukalaczenia.org, a także na antenie diecezjalnego Radia eM Kielce.

Projekt „Rodzina – jak, to, jest?” został dofinansowany w konkursie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Pełnomocnika Rządu do spraw Polityki Demograficznej – „Po pierwsze Rodzina!”.

Drogi Czytelniku,
cieszymy się, że odwiedzasz nasz portal. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Każdego dnia publikujemy najważniejsze informacje z życia Kościoła w Polsce i na świecie. Jednak bez Twojej pomocy sprostanie temu zadaniu będzie coraz trudniejsze.
Dlatego prosimy Cię o wsparcie portalu eKAI.pl za pośrednictwem serwisu Patronite.
Dzięki Tobie będziemy mogli realizować naszą misję. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Wersja do druku
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.