Reklama

Reklama w KAI

Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w płatnym serwisie agencyjnym (serwiskai.pl) oraz na ogólnodostępnym portalu informacyjnym eKAI.pl. Dzięki współpracy z innymi podmiotami w ofercie KAI są również powierzchnie reklamowe w portalach: opoka.org.pl oraz aleteia.pl.

Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.

 

Serwisy internetowe

Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej.

W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach internetowych, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do potrzeb Państwa kampanii reklamowej.

Do pobrania:
Cennik usług KAI (pdf).

 

Dobra książka / Dobry film

„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Pakiet ten pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.

Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywane są do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.

Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

 

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu, zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Dzięki zamieszczonym linkom czy grafikom pozwala bezpośrednio odpowiedzieć na zainteresowanie czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego (serwiskai.pl), otwartego portalu eKAI.pl, a także codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.

Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „Sponsorowane”.

Szczegółowych informacji udziela Dział Marketingu KAI.

 

Media społecznościowe

W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.

 

Patronaty medialne

Każdego roku KAI patronuje wielu inicjatywom służącym wspólnocie wiernych w Polsce. Przed wystąpieniem z wnioskiem o patronat medialny KAI prosimy o zapoznanie się z zasadami przyznawania patronatów medialnych. Warunki udzielania patronatów medialnych KAI.

Do pobrania:
Cennik usług KAI (pdf).

 

Kontakt

Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Marketingu i Sprzedaży

Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 6
01-015 Warszawa

tel.: +48 22 838 80 63
e-mail: marketing@ekai.pl
e-mail: prenumerata@ekai.pl

Rafał Łączny
Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży

tel.: +48 698 690 315
e-mail: rlaczny@ekai.pl

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania cookies na Twoim urządzeniu za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Katolicka Agencja Informacyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KAI). Dane osobowe przetwarzamy m.in. w celu wykonania umowy pomiędzy KAI a użytkownikiem Serwisu, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także w celach kontaktowych i marketingowych. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.